Laddad med ny energi

Hej hopp! Trots en helg fylld med jobb är jag så fylld med energi och så lycklig just nu! Har haft några bra träningsdagar på rad och idag toppades dom med 60 minuter distans UTAN SMÄRTA!!!

Inför varje träningspass är jag orolig över att få ont och kanske till och med behöva bryta mitt i passet för att knät låser sig, och eftersom det krånglade lite igårkväll hade jag inte allt för höga förväntningar inför dagens distansrunda. Men den kunde inte känts bättre! Det gick verkligen inte fort men åh så skönt det va att bara kunna springa och njuta av att inte ha ont och av den underbara känslan man bara kan få av att springa. Det va dessutom perfekt väder, inte så kallt och solen sken! Jag sprang i skogen och det va så fint med den gröna mossan som fläckvis va täckt av ett vitt täcke som glimmade i solen. Man kan ju inte annat än att älska allt detta! Den rundan gav mig så mycket ny energi och kämparglöd. Att jag dessutom mötte typ tio andra solstrålar ute i slingan som alla (trots att somliga va mer trötta än andra) orkade le lite extra, säga hej och ge en snäll kommentar om att det är kul att se mig springa igen eller att det ser lätt och starkt ut (vilket jag dock tvivlar lite på) osv, stort tack till er! Ni betyder så mycket, inte minst just nu! 



Kommentera här: