Nedräkning

Heej på er alla!
Det är väldigt länge sen jag uppdaterade er om hur allt går för mig. Plugget har gått jättebra men det kräver otroligt många timmar varje dag att pendla, ha föreläsningar och sen plugga själv med. Det känns helt rätt och är jättekul men träningen blir lite lidande. 


Å andra sidan är det bra att jag har fullt upp för knät har blivit mycket sämre och nu har jag ont varje dag även om jag bara går i skolan. Träningen får jag till så ofta jag kan och när knät går med på det, oftast vill knät ingenting så det blir mest bålstyrka. Vissa dagar kan jag jogga 30 minuter, andra dagar har jag ont bara av att gå omkring hemma i lägenheten. 

Förra veckan blev jag så besviken när träningen inte alls gick som jag ville och det har faktiskt gått mer än tre månader sen jag sattes upp i kön för operation så jag ringde och frågade vad som händer... Och några dagar senare kom det ett brev på posten så nu blir det operation den 24 april. Känns drygt o segt o jobbigt att vänta en månad till men samtligt otroligt skönt att ha ett datum att räkna ner till. 

Jag älskar ju träningen och mår så dåligt när jag är utan den men just nu försöker jag att mest fokusera på skolan och varje dag räknar jag ner till den 24. I torsdags skrev jag tre tentor så nu är jag äntligen påskledig över helgen och vi har åkt upp till Davids föräldrars sommarstuga och bara njuter av varandra och den underbara naturen här uppe!
Glad påsk på er! 🐥


Kommentera här: