Helgen

Inga inlägg här på ett tag, sorry sorry! Sist jag skrev va jag på väg till Lund och skulle va där fre o lör men det blev visst sön och mån med och det har varit fullt ös med kalas och grejer så blev inte någon tid över till bloggen...

På fredagen hämtade jag vilmer på hans dagis och sen tog vi bussen till badhuset och hängde där typ resten av dagen, supermysigt! Har dock inga bilder så hoppar direkt till lördagens treårskalas!
I måndags blev det en tur till Vellingeblomman, jag köpte inte något men det va fint att bara kolla med. Fanns några skojiga saker, som denna jättebuddhan haha

Det blev såklart en del träning också, bland annat intervaller i Sankt hans backar! Det gick väl helt okej, va dock sjukt jobbigt eftersom jag verkligen inte är van vid den typen av löpning än.

Tisdag bestod mest av jobb och idag har jag hunnit med träning, genomgång av nya övningar hos sjukgymnasten, en mumsig räksallad till lunch med Fanny, körlektion, nålbehandling hos en annan sjukgymnast, bakning, städning och plugg. Skulle kört ett pass ikväll med men fick order om att ta det lugnt efter behandlingen så fick gjort en massa andra saker istället...

Nu ska det bli underbart skönt att sova!

Kommentera här: