Jag sprang!!

I förrgår gjorde jag det! Jag joggade! Bara totalt några hundra meter, men ändå. Jag sprang! 

Det gick långsamt men vadå då, det va ju soligt, jag invigde mina nya löparskor och jag sprang. Dessutom kändes det för jäkla bra, kunde knappt gått bättre. Lite stel i början men ingen smärta och det gick bättre och bättre för varje steg. Jag sprang! 
Jag är så enormt tacksam för varje smärtfritt steg jag tog och jag kan lova att jag skiner minst lika mycket som skorna av lycka. Skillnaden är att när skorna ganska fort blir smutsiga och mindre skinande tänker jag fortsätta lysa av glädje för nu får det fan va slut på skador och tunga motgångar. Jag är klar med den biten, nu är jag redo att njuta av den älskade löpningen i medvind och få belöning för allt slit jag gjort.
Föresten sa jag att jag sprang?!! 

Kommentarer:

1 Staffan Ragnö:

Hej Amanda,
Hur får man tag på dig då? :)
Just nu har vi hela den svenska OS-truppen samlad på Playitas inför OS i Rio, och undrar om du är intresserad av att ställa ett par frågor till förslagsvis Kim Amb?
Du kan väl maila mig på [email protected]?

Ha det fint!

/Staffan R.

Kommentera här: