Rensar tankarna vid havet

Nu är min första vecka som student på Lunds universitet över och det känns helt rätt.  Vi har haft en väldigt lugn start men idag blev det en muntlig redovisning som gick helt okej.

Trots att vi inte har gjort så svåra saker så är man helt slut i huvudet efter all ny info så igår när jag kom hem tidigt passade jag på att ta en lång promenad längs stranden för att rensa tankarna lite. Knäppte några härliga bilder.  


Hann göra en mumsig lunch med nyttiga bananpannkakor med! 

Helt sjukt så mycket tid som går till att pendla, blir ju typ 3 timmar per dag. Men fördelen är att det kommer bli många träningspass i Malmö på vägen hem. I onsdags hade jag ett möte med Rizak efter träningen så nu har jag ett nytt grundträningsprogram som jag kommer köra fram tills operationen. 
Nu är jag på väg hem för att fira att det är helg, vilket dock innebär jobb både lördag och söndag. 



Kommentera här: