Hemma

Hallå hallå! Nu är det nästan en månad sen mitt förra inlägg och denna gången kan jag inte skylla på att jag har haft fullt upp. Först tänkte jag skriva att det inte har hänt så mycket men nu när jag tänker efter så inser jag att det har det ju faktiskt visst det.Till att börja med måste jag säga att det känns underbart att va hemma hos familjen, vännerna och david! Som jag uppskattar allt här hemma och alla stunder jag får tillsammans med dom jag älskar. Emellanåt tänker jag på hur annorlunda det skulle varit om jag fortfarande va iväg, men för det mesta känns det som att jag aldrig åkte. Allt flyter liksom på som vanligt här hemma ju. Under min tid i USA va jag hela tiden inställd på att jag skulle komma hem till jul, så nu när jag kom hem tidigare tänker jag att det borde va jul haha så jag längtar otroligt mycket och har faktiskt tjuvstartat lite med julmusik och doftljus som luktar julkryddor.
Här är en bildbomb över lite av det som har hänt sen jag kom hem.

Höstmys och bakning!







Underbara stunder med dom bästa!

























På träningsfronten har det svängt både upp och ner, men efter en känning i foten och en tung period börjar kroppen äntligen samarbeta mer nu. Det har blivit väldigt mycket alternativ träning de senaste veckorna men också en hel del löpning.
I onsdags sprang jag 6x1km + 6x100m med YIF.s löpargrupp och bortsett från att min förkylning fick mig att flåsa bara jag joggade så gick passet bra, känner att det gav mig lite mer självförtroende.

Min plan här hemma är att jobba fram tills jag kommer in på sjukgymnastutbildningen i Lund vilket förhoppningsvis blir redan till våren men vi får se, antagningspoängen är sjukt höga! Just nu sitter jag i receptionen på Breeze (ett gym i Ystad) men jag har fyra andra jobb på gång med så vi får se var jag hamnar tillslut.

Kommentera här: