Vecka 42

Efter tävlingen förra söndagen stannade jag kvar i Helsingborg och fick en eftermiddag med Isabell, vi pluggade mesta delen av tiden men va ändå mysigt att göra det ihop. Sen kom Emma, Ella och Olivia till Ystad i två dagar och på måndagen va nästan hela familjen samlad.









Emma, Ella, vilmer och Olivia kom och hälsade på i Davids o min lägenhet och Olivia kände sig som hemma direkt haha

Emma o jag gick igenom mina gamla prylar på vinden och hittade lite av varje...

Jag va på jobbintervju i måndags så nu har jag tre jobb på en och samma gång fast får inte så många timmar ändå så ska nog söka ett till imorgon.

I onsdags blev det 4x2km i slingan och när jag kom hem helt utmattad på kvällen hade David dukat fram finaste middagen!! Blev så himla glad!!



Äntligen har min tatuering läkt så jag kan simma igen! Beställde en dolme som jag testade direkt och det blev typ mental träning för simmade 80 längder (2000m) fram o tillbaka, fram o tillbaka haha (lyckades inte lägga ut en film här men den finns på instagram: @miaamandalonnqvist ) 

Igår jobbade jag på förmiddagen, sen åkte David och jag på utflykt till thuleslund, en inredningsbutik utanför vollsjö, och jag va lagom taggad haha




På kvällen blev det middag på bröderna M, en restaurang i stan.

Idag står det dubbelpass på programmet så jag ska snart ge mig ut på ett långpass och sen i eftermiddag blir det simning (intervaller).

Kommentera här: