Högskoleprovet, check!

Hej hopp! Både fredagen och lördagen denna veckan har bara försvunnit! På fredagen hade jag först träning och sen ett kort pass på jobbet. Efter det körde jag min bror till Malmö och sen passade jag på att svänga in om Lund för att mysa lite med mina små godingar.
På kvällen gick jag och David hem till mamma o pappa för middag och kortspel. Supermysigt!
Sen blev det lördag och dags för högskoleprovet! Jag har gjort det en gång tidigare men dom flesta säger att man gör bättre andra gången så jag anmälde mig och det ångade jag igår för kändes sjukt jobbigt att göra det mellan 8.30-16.30 igen. Men David fick mig att gå dit ändå och nu är det iaf gjort och kändes faktiskt bättre än förra gången men man vet ju inte. Efteråt blev det ett miniträningspass, middag och bio med David. Vi såg "Fury" och den va jättebra och så hemsk! Lätt sevärd!


Kommentera här: