Sista frukostmötet

Hallå hallå!
Snacka om att tiden springer iväg, har inte hunnit berätta om helgens äventyr än men va inte oroliga för det kommer en bildbomb så småningom. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Har hänt en massa skoj denna veckan och träningen funkar plötsligt bra igen. Jag har dock varit sjukt gnällig de senaste dagarna för även om jag är jätteglad att knät känns bättre har jag så stora problem med en riktigt äcklig blåsa under tånageln. Tänk så mycket en liten tå kan ställa till det för en löpare.

Igår blev det en dag på stranden, jättemysigt! Och årspremiär på minigolfen dessutom. Det börjar faktiskt bli lite varmare i havet nu så snart kan man ligga i på riktigt och inte bara doppa sig.

Nu sitter jag i bilen på väg till mitt sista frukostmöte med nätverket Österlen innan jag åker till USA.

Kommentera här: