Revansch

Hej på er i sommarvärmen!
Som ni vet gick första banpasset denna säsongen helt okej, men verkligen inte mer än så. För en vecka sen fick jag iaf min revansch! 3x1000, 2x600, 2x300 på bana (glömde dock lättviktarna hemma så blev i tunga joggingskor igen). Det va väldigt lång vila så egentligen inte den typen av pass som jag borde springa nu, men va guld värt att få springa med en grupp så då fick jag ta att det inte va det ultimata upplägget. Sprang på bättre tider än jag vågade hoppas på och det gick bättre o bättre för varje intervall, riktigt nöjd! Och framför allt så va det fantastiskt roligt!

Tyvärr så jobbar jag jättemycket så hinner inte med allt som jag egentligen vill men jag hittar på så mycket jag kan.
Denna veckan har jag bland annat varit på Dalby stenbrott med David, så himla mysigt! Det är verkligen mitt paradis, har man inte varit där är det ett måste!





På kvällen passade vi Vilmer och Ellen!







Det blev en supermysig dag och kväll tillsammans med tre underbara människor! I torsdags samlades tjejgänget på en grillkväll för sista gången innan både Sofia och jag drar iväg och igårkväll efter jobbet blev det lite brännboll. Nu är jag på väg till Malmö för ett intervallpass med Isabell innan jobbet, ska bli så kul!!

Kommentera här: