Mycket som händer

Ja det är verkligen många bollar i luften på en och samma gång. Många långa pass på jobbet, träning, förberedelser inför USA, kvalitetstid med David och alla vänner som jag snart ska va ifrån under så lång tid. Inte alltid helt lätt att få ihop alla pusslets bitar...

Bild från en av förra veckans varma löprundor. Den dagens lärdom blev att man inte ska springa klockan 12 en solig dag i juli...

Jag har ju varit riktigt kass på att uppdatera er här men förra veckan körde jag ett grymt intervallpass som jag är sjukt nöjd med. 12x500m i skogen med 90 sek vila och det både kändes och gick fantastiskt bra! Blev jättemotiverad och kände att det verkligen kommer gå bra i USA. I tisdags va det 2000-ingar som gick okej och ikväll hade jag ett viktigt pass, första riktiga passet på bana på typ 1,5 år tror jag. Efter passet förra veckan fick jag väldigt höga förväntningar på dessa intervallerna och därför gick det inte fullt så bra som jag hade hoppats men å andra sidan så va det ju som sagt första banpasset på väldigt länge och jag sprang i tunga joggingskor... Knät kändes iaf helt bra även i kurvorna så det är jag extremt tacksam för!

På USA-fronten är det mesta klart, flyget är bokat och checklistan börjar bli ganska kort. Mindre än en månad kvar nu ju!!!

Kommentera här: