En underbar vecka med den bästa i mitt liv

Vi har haft en helt underbar semestervecka och har hunnit med att göra så mycket skoj och sett så många fina platser. Men i eftermiddag tar vi tåget mot Skåne igen.

Jag vet inte var jag skulle börjat om jag skulle återberätta allt vi gjort den här veckan så ni får en massa härliga bilder istället!

Efter en krånglig tågresa med inställda tåg tog vi tillslut taxi till Hjo där vi blev hämtade av Davids pappa för att åka vidare till hallerud där deras sommarstuga är.
















Göta kanal!

Duschen haha

Efter tre mysiga dagar vid stugan åkte vi vidare till hedesunda (utanför Gävle) där deras riktiga hus är.

Det blev en heldag i Gävle där David och jag shoppade, kollade lite på jsm (såå hemskt att inte själv få va med och tävla när man egentligen är redo. Får ju inte för skolans regler i USA eftersom jag har varit hemma i ett extra år pga skadan) och på kvällen gick vi till en restaurang och åt middag.

Lördag och söndag spenderades på ett annat fint ställe där Malin (Davids yngsta syster tog konfirmationen).


Jag har inte så många bilder från mina träningspass här uppe men det har varit en riktigt bra träningsvecka med bland annat backintervaller i en grym backe på 420 meter!! Nu ska jag ut på en sista distansrunda innan vi åker hemåt.

Kommentera här: