Är det verkligen april?!

Hejsan svejsan! Måste säga att min helg har varit helt underbar. Skulle gått badvaktarutbildningen men blev ändrade planer, och även om jag verkligen ville gå på den så va det tur att jag fick va ledig denna helgen när vädret va så fint. Har ju känts som värsta sommaren och det är fortfarande april!!

I lördags åkte jag till Malmö tidigt för att springa backintervaller, första gången jag är i Rosengård och självklart gick jag av på fel busshållplats o gick vilse haha men när jag väl kom dit gick allt super. Är jättenöjd med passet! Efteråt blev det en mysig lunch med Caroline (har varit i USA i 8år) som va snäll och offrade flera timmar av sin lördag för att hjälpa mig med papperna om lägenheten. Sen hann jag med en snabbis med Patricia innan det bar av hemåt för grillning.

Söndagen blev också en riktig sommardag. Tränade i shorts och linne!! 45 min distans + 70 min boxning
Typ resten av dagen hängde jag på stranden med Sofia. Solade, badade, hade picknick och bara njöt.


Jordgubbar, melon, vindruvor, paleo chokladbollar och nyttig banankaka! Nyttig, somrig och riktigt mumsig picknick.

Kommentarer:

1 GoForFit:

BADADE? Du är ju galen! Haha!

Kommentera här: